از جمله مهم‌‌ترین و پرمصرف‌ترین ظروف مورد استفاده در آشپزخانه ظروف پیرکس نام دارد. این ظروف امروزه به دلیل برتری‌هایی که نسبت به ظروف شیشه‌ای معمولی دارند، علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده و روز به روز به مشتریان آن افزوده می‌شود.

خرید ظروف پیرکس

آشنایی با ظروف پیرکس

این ظروف از موادی نظیر شن ، سیلیکا و اکسید بارون ساخته می‌شوند که ضریب حرارت خیلی پایینی دارند. این ظروف به دلیل وجود مقاوت بسیار زیادی که به گرما و حرارت دارند، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند و باعث شهرت این ظروف شده‌اند. اسم این ظروف از نام تجاری شیشه‌های بوروسیلیکات در این صنعت گرفته شده است. 

بعضی از این محصولات را می‌توان روی شعله مستقیم و بعضی دیگر را با بهره گیری از شعله پخش کن مورد استفاده قرار می‌دهند. به علت شیشه‌ای بودن این ظروف می‌توان مواد داخل آن را به راحتی دید. از این رو زیبایی و جذابیت این محصول افزایش پیدا کرده است. به دلیل وجود این جذابیت و طرفداران زیاد آن، برندها و فروشگاه‌های مختلفی این ظروف را در مدل‌ها و سایزهای متفاوت تولید و روانه بازار می‌کنند تا به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان آن برسد.

از این ظروف در امکان و محیط‌های مختلفی نظیر رستوران‌ها، هتل‌ها و کشتی‌های مسافربری استفاده می‌شود. اولین بار این محصول در سال 1915 توسط تعدادی از آشپزان برای پختی آسان‌تر طراحی شد. اما امروزه به دلیل پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی شاهد تولید انبوه این محصول در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف هستیم. اما کدام یک از فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان این محصول مورد اعتماد و موفق بوده است؟ در ادامه به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

نمایندگی فروش ظروف پیرکس در تهران

برف پاییزه از جمله بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برندهای تولید کننده انواع مختلف این محصول در اندازه و مدل های مختلف است . این مجموعه دارای بهترین و ماهرترین طراحان و تولیدکنندگان این محصول است. اگر علاقه مند به خرید عمده ظروف پیرکس هستید کافی است به بخش تماس با ما در سایت این فروشگاه موفق مراجعه کرده و تمامی اطلاعات لازم را از کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه دریافت کنید. برف پاییزه با داشتن سال‌ها تجربه در تولید این محصول و همکاری با بهترین شیشه‌گران حال حاضر ایران، این ظروف را در مدل‌های سس خوری، آبلیموخوری، پیتزا خوری و... در سایزها متفاوت تولید می‌کند.

برف پاییزه از جمله فروشگاه‌های اینترنتی است که ارائه خدمات خود را به یک شهر محدود نکرده و افراد ساکن در کلیه مناطق ایران می‌توانند به راحتی از خدمات این فروشگاه موفق استفاده کنند. این فروشگاه یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع ظرف‌های پیرکس، شمع و جاشمعی، عود، اسانس و... است. برای مشاهده تمامی محصولات این فروشگاه کافی است به سایت فروشگاه برف پاییزه سر بزنید.