فروشگاه آنلاین برف پاییزه

برف پاییزه تولید کننده انواع شمع های معطر، اسانس، خوشبوکننده، اکسسوری های چوبی و ظروف اکسسوری پیرکس می باشد. از تولیدات شاخص این مجموعه، تولید ظروف آشپزخانه اکسسوری پیرکس از قبیل قوری زعفران، فنجان پیرکس و.... می باشد. همچنین این مجموعه تولید و توزیع کننده خوشبوکننده های اسپانیایی امسا و جنتالین است و همچنین یکی از توزیع کنندگان خوشبوکننده ایفل اصل در بازار ایران می باشد. انواع اسانس سوئیسی از دیگر محصولاتی است که این مجموعه به بازار عرضه می کند. این مجموعه همچنین توانایی تولید انواع ظروف پیرکس سفارشی، ظروف آزمایشگاهی پیرکس، همچنین هدیه های سازمان خاص را داشته و می تواند محصولاتی مطابق بادرخواست، و سفارش دهندگان تولید کند. فروشگاه اینترنتی برف پاییزه این مجموعه همچنین  در حال حاضر نمایندگی های فعال در سراسر کشور را می پذیرد.

پذیرش نمایندگی در سراسر ایران

فروشگاه اینترنتی برف پاییزه به عنوان یکی از مراکز تولید کننده و ارائه دهنده انواع اکسسوری شامل ظروف پیرکس، شمع و جاشمعی و انواع خوشبوکننده هوا، در راستای تکریم ارباب رجوع و ارسال محصولات با کیفیت خود در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان به دنبال واگذاری نمایندگی در سراسر ایران می باشد. به همین دلیل ازعلاقه مندان به همکاری در این حوزه و سایر اکسسوری های خانگی دعوت می شود با مراجعه به بخش تماس با ما و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش در فروشگاه اینترنتی برف پاییزه، نسبت به اخذ نمایندگی فروش اقدام نمایند.

وارد کننده انواع عود اصل 

فروشگاه اینترنتی برف پاییزه به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز واردات انواع عود و جاعودی در ایران افتخار دارد تا این محصولات را از برترین برندهای دنیا تهیه و با نازل ترین قیمت در سراسر ایران عرضه دارد. یکی از درخشان ترین افتخارات این فروشگاه عرضه محصولات با سرعت بسیار بالا در تمامی نقاط ایران است.